Tijdens de vakantie hebben mensen veel vrije tijd om kennis te maken met reclameaanbiedingen en een product of dienst te kiezen. Daarom, als u meer klanten wilt krijgen, moet u uw campagnes zorgvuldig voorbereiden. Bepaal de dynamiek van de vraag naar uw goederen of services tijdens de feestdagen, en Google Trends kan helpen bij het bepalen van de vraag naar goederen of services in Google Zoeken: Op basis van de statistische gegevens over gebruikersverzoeken kunt u een conclusie trekken over de dynamiek van de vraag in de voorvakantie- en vakantieperiode. Daarom is het niet aan te raden om tijdens de vakantie geen advertenties meer te tonen. Zelfs als je over je onderwerp een serieuze afname van de zoekvraag ziet, verdwijnen de gebruikers zelf van internet nergens, ze blijven het gebruiken: ga naar sites, consumeer inhoud en communiceer. Dit betekent dat u goedkoop verkeer van advertentienetwerken kunt krijgen en leads kunt verzamelen. Een uitzondering is wanneer een verkoop communicatie tussen medewerkers en klanten inhoudt en u geen bestellingen in het weekend kunt verwerken. Identificeer uw doelgroep Voordat u een campagne met een vakantiepromotie of speciale aanbieding voorbereidt, moet u bepalen wie uw doelgroep is, zodat u potentiële klanten nauwkeuriger kunt targeten. Verdeel het in segmenten en bepaal aan wie u tijdens de vakantieperiode producten of diensten aanbiedt. Personaliseer uw advertenties voor verschillende doelgroepsegmenten. Het is belangrijk om vast te stellen wie uw potentiële klanten zijn, welke sites ze bezoeken en met welke apps ze communiceren. Werk de semantiek van uw advertenties uit, voeg feestelijke sleutelzinnen toe Zorg voor uw reclamecampagnes voor de feestdagen. Werk de semantiek van uw advertenties uit, voeg feestelijke sleutelzinnen toe. Denk na over uw advertentietekst en vergeet de CTA in uw advertentietekst niet: “Koop voor een vakantieprijs!”, “Maak een leuk cadeau voor jezelf!” Bereid speciale extensies voor: verduidelijkingen, snelle links, “Prijzen” en “Promoties”. Experimenteer met verschillende berichten en call-to-action-advertenties om vóór de feestdagen de beste advertentie te vinden en het aantal conversies te maximaliseren. Gebruik een ander ontwerp. Maak vakantiebanners voor online advertenties. Wijzig uw maximum CPC Gewoonlijk plaatsen tijdens feestdagen minder adverteerders advertenties in Yandex.Direct. Pas uw maximumbod aan op basis van uw geplande verkeer. Op verschillende feestdagen heerst de vraag naar bepaalde goederen. Het maximumbod moet daarop worden verhoogd. Dien en verwerk verzoeken van de site Een andere taak die tijdens vakanties vaak wordt vergeten, is om aanvragen op tijd en met hoge kwaliteit te verwerken. Als er veel verkeer naar de site is, is het noodzakelijk dat oproepen en berichten van gebruikers naar de verkoopafdeling worden gestuurd en tijdig worden verwerkt. Als u advertenties weergeeft wanneer het bedrijf niet beschikbaar is, moet dit op de site worden weerspiegeld. Het is beter om in het bericht te schrijven dat als de gebruiker nu een verzoek indient, de werknemers van het bedrijf eerst contact met hem opnemen, maar als de vakantie voorbij is. Bovendien kunt u een korting aanbieden als een sitebezoeker op dit moment een verzoek achterlaat. Dus ook al beantwoord je hem niet meteen, de gebruiker zal gemotiveerd zijn om de gerichte actie op de site te ondernemen. Adverteren tijdens de feestdagen biedt u een aantal voordelen: een buy-in publiek, minimale concurrentie en veel ruimte voor creativiteit en experiment. Test daarom verschillende teksten, extensies, CTA’s, promoties, banners en landingspagina’s en verhoog uw conversie!
Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com BE: +32 499 41 46 24 Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie |
https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html |
